torsdag 13 september 2012

VI SES OM SISÅDÄR FEMTON ÅR NÄR JAG HAR MER TID?



Nä. Jag hinner fasiken knappt blogga. Det slår aldrig fel - varje gång jag planerar att sätta mig ner och blogga så vaknar Oliwer. Har han en inbyggd anti-blogg-radar nånstans? Ska jag tolka detta som att det inte är meningen att jag ska blogga just nu?
Hm. Jag får tänka om. Jag får kanske slänga in kortare blogginlägg istället. Mer ofta. Typ.. när jag sitter på toa? Ett problem bara. Min app på telefonen - det är nåt knas där, så jag kan inte lägga in bilder via telefonen. Och ett blogginlägg utan bild är ett tråkigt blogginlägg. Måste försöka fixa det där. Det får kanske bli dagens agenda. Utöver de andra sjuttiohundra sakerna som borde göras...
Förresten - idag måste vi fira! Radhuset är sålt! Tjooohoooo! De som flyttar in är ett par med två barn, jättetrevliga. Jag tror de kommer trivas jättebra och passa bra in i vår lilla radhusidyll här på Ringduvan.
Jo, uppdatering vad gäller Oliwer, vi var på BVC igår och han är numera 57.5 cm lång och väger 5315 gram. Inte undra på att det gör aningens ont i axlar och nacke...

Såhär ser en diskbänk ut hos en trött barnfamilj...

Är det bara jag - eller känns detta lite... farligt?

Min dotter har börjat be att få köpa sådana här. För det är ju inte godis, menar hon. Hm.

Det här fick vi i brevlådan häromdagen. Huh? Hämtar de på fritids? Varsomhelst? Känns.. knepigt.

Inga kommentarer: