onsdag 19 september 2012

LYCKA

Har krupit till sängs ett tag igen, blir alldeles yr när jag är uppe för mycket. Vilken jäkla förkylning jag åkt på! Men vet ni hur mysigt det ändå är att ligga här och hörs hur Michaela och Christian pratar i köket och Oliwer ligger och ooooh:ar lite åt dem.
Oliwer ja. Han har haft det tufft med magen i flera dagar och gråtit och gnällt mycket och sovit risigt, även nattetid. Till slut kom jag på att det kunde vara D-dropparna! Slutade med dessa och idag har vi haft en glad och leende liten kille, som sov fyra timmar mitt på dagen. Tänk att fem små droppar per dag kan påverka så negativt!
Jag älskar verkligen min lilla fina familj och känner äntligen att sökandet är över - allt jag behöver och vill ha har jag just nu hos mig. Saknar min fina kusin Fia något enormt just nu, men jag vet att hon just nu lever sin dröm tillsammans med sin kärlek så jag är ändå nöjd. Tids nog ses vi igen.
Kram på er därute och värna om det ni håller kärt!

Det här såg jag på köksgolvet för ett tag sen - mysigt!

Inga kommentarer: